JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Inga bilder från 6 flags (sorry, papi).

Kategori: Allmänt

I lördags var jag på Six Flags med Jocke, Oscar och Jakob. Jag fick det i födelsedagspresent av Jocke och Oscar, tänk vad fint. Först fick jag lite panik, för jag vågar ju inte åka saker längre men tänkte att det kan väl vara kul och jag ÄLSKAR ju sockervadd. Tänk, vad jag hade fel. Jag vågade typ åka allt och det var jättekul och jag ville bara dö en och en halv gång och sockervadden var smaksatt och smakade inte alls gott. Som vanligt tog jag inga bilder, för jag suger (och inte på ett soft sätt. Hehe, okej jag ska sluta med detta).

Nu har hösten anlänt till Santa Barbara och det har börjat bli lite kyligt. Jag är förkyld men inställd på att bli frisk till fotbollsturneringen nu i helgen (wehåå!).

Här är jag och min finaste, bästaste Carro. Som jag tycker så mycket om att det liksom är jobbigt när hon lämnar rummet för jag typ saknar henne.

Kommentarer

  • Ullis säger:

    Karusellerna kan jag skippa , önska dock att ja var med på stranden . Saknar dig tokfia 😘

    2013-11-20 | 20:08:33

Kommentera inlägget här: