JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Pulla Pa!

Kategori: Allmänt

Laser texter fran min genuskunskap och mar lite illa av anti-feminist rorelsen.

Citat:
"You have to accept the fact that part of the sizzle of sex comes from the danger of sex. You can be overpowered." Camille Paglia

"19th century feminists who struggled for the vote and education did a great thing, but modern feminism only exists to trick women into thinking they want abortions, higher taxes, electric cars, and unfettered access to orgasmic experiences." 
 
Hur knappt? 

Vet ni vad jag skulle vilja gora? Jag vill skriva en bok som ska heta "Pulla Pa!' och handla om avtackning av kvinnlig sexualitet. Herregud, det maste bli okej for tjejer att fa njuta av orgasmer utan att kanna att de gor fel, ar slampiga eller snuskiga.

Sag ett sjukt intressant "Ted-talk" for nagra mander sedan om utseende. Dar berattade forskaren att manga tjejer ar upplarda att deras utseende ar sa viktigt att de faktiskt bryr sig mer om hur de ser ut an av sjalva sexet. Det har STUDIER visat.

HUR KNAPPT? Men mig har det hant.

Nu ska jag plugga vidare! Jag har fatt nagra amerikanska kompisar (yeey!) och min retoriklarare tyckte mitt tal var jattebra (yeey! x2)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: