JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Thanksgiving break

Kategori: Allmänt

Nu sitter jag ensam i köket med en äppelpaj (swedish edition) i ugnen och väntar på att få slänga in min köpepizza. Hur kommer det sig att jag bakar, kanske ni undrar. Jag menar, något mer seriöst än chokladbollssmet i skålen framför tv:n, vill säga. Jo, det är för att om några timmar kommer en tjej från min fund of public speaking-klass och hennes pojkvän och hämtar upp mig. Vi ska åka till hans kristna familj i Upland, som ligger i jämnhöjd med LA, fast längre in i landet. Vi ska vara där över Thanksgiving och jag kommer få uppleva en äkta amerikansk thanksgivingmiddag. Jag är supertaggad.

Nu är det förvisso så att jag aldrig träffat denne pojkvän eller hans familj och min kompis är egentligen en tjej som jag tycker är skön och som jag shoppat med en gång. Men jag tror det blir kul! Vi ska åka nu sent på tisdagskvällen och de åker hem på söndag men jag kände att så länge orkar jag nog inte vara femte hjulet och man måste ju hinna festa och reashoppa lite också. Så jag åker hem på fredag, vilket är den stora readagen black friday. KUL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: