JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Vad vill ni ha?

Kategori: Allmänt

Mitt läsarantal har sjunkit med ca 50%, vilket innbär att ni nu är ca. 7 st som läser min blogg. Hej och välkomna, kul att i bryr er.

Ni andra, jag hatar er. Jag är glad att ni stack.

Kan förövrigt förstå det. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har mycket känslor men inte alltid något jag orkar sätta ner på pränt. Det är mycket som händer samtidigt som inget händer. Men jag vill skriva, skriva för att berätta och skriva för att komma ihåg. Jag vill ge er vackra texter och tänkvärda citat, samt roliga anekdoter. Berätta vad jag ska skriva om. Mer bilder antar jag och JAG SKA BLI BÄTTRE. Men på ärligt. Mer historier och beskrivningar av mina dagar eller känslor och tankar eller håll käften och langa upp pics. Eller allt. Man får vilja ha allt. I sure know I do.

Kommentarer

  • Linnea säger:

    Jag tycker din blogg är bra som den är! Du skriver på ett roligt sätt om intressanta saker!

    Svar: Jag tycker du är bra! Du är nog min favorit. Men blir alltid osäker på om det är linnea kristel eller alstermark. Gissar dock på Kristel.
    Jessica

    2013-09-30 | 15:01:14
  • Veronica säger:

    Jag tycker det är skönt att läsa bloggen. Då känns det som om du är nära och att man nästan hör din röst.

    2013-09-30 | 21:47:04
    Bloggadress: http://jesslan.blogg.se

Kommentera inlägget här: