JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Jag är för smart för att plugga

Kategori: Allmänt

Imorgon är mitt första prov, jag har suttit framför datorn hela dagen och ändock bara lyckats läsa tre sidor och två power points. Men jag tror liksom att även fast det kanske verkar svårt så är jag så pass smart att jag kan klara det ändå. Jag menar, har jag någonsin pluggat så värst mycket? De enda gånger jag kan komma på att jag gjort det har jag bara haft prestationsångest och fått panik. Nu när jag inte pluggar slipper jag ju dem känslorna.

Och jag har faktiskt under hela mitt jävla liv aldrig misslyckats med ett prov (då menar jag inte när jag själv tyckte att jag misslyckades för jag bara fick ett vg). Inte ens körkortsteorin fick jag göra om (VI BEHÖVER INTE NÄMNA UPPKÖRNINGEN OKEJ LÄGG NER NU VAD FAN)!

Så istället för att arbeta emot min eminenta hjärna och trötta ut den får detta bli ett test på hur pass fantastisk den är.

Mamma skulle kalla detta kaxighet, jag kallar det genomtänkt fördelning av tid.

JezzlN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: