JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Skolans blodbuss

Kategori: Allmänt

En dag i veckan kommer en blodbuss till skolan och man kan lämna blod. Jag har tittat på den och känt att jag inte vill. Inte bara för att jag såg ett läskigt criminal minds-avsnitt utan främst för att det känns obehagligt. Obehagligt, ja. Det var min bortförklaring.

Tror ni inte att det är ganska OBEHAGLIGT att ligga döende på en motorväg och känna hur livet strömmar ur en, samlas upp i en blodpöl under ens lealösa kropp?

Jo, DET tror jag är obehagligt.

Kommentarer

  • Veronica säger:

    Du som är så tuff, jag trodde att det var en enkel match för dig att lämna blod. Jag har ju tur.... det är ingen som vill ha in mig i en blodbuss. Puss mamsen.

    2013-10-09 | 19:41:18
    Bloggadress: http://jesslan.blogg.se

Kommentera inlägget här: