JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Angående runkobjekt

Kategori: Allmänt

Jag kommer ihåg när jag chattade med en gammal kompis som sa att han hade drömt om mig. Jag frågade vad drömmen handlat om och han skrattade bort det lite, kommer inte exakt ihåg vad han sa, men jag förstod ändå. Han hade drömt något snuskigt.
 
Det var lite hisnande, kittlande. Och den känslan kan jag få ibland när det kommer fram att någon jag inte är involverad med fortfarande kan tänka på mig på ett sådant sätt. Att jag är en person, likt kändisarna, som är så pass attraktiv att män (kanske även någon kvinna) tänker på under sexuella omständigheter. Hoho, det får mig att känna mig som en sexgudinna! Bered en väg åt Kärrtorps egen Afrodite!
 
Eller oj, Santa Barbaras Afrodite menar jag ju...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: