JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Hur fet kommer jag bli?

Kategori: Allmänt

När jag var i Paris förra hösten med jobbet åt vi en dag middag på en restaurang. Det ösregnade och vi gick vilse men till slut kom vi fram. Vi fick förrätt, huvudrätt och efterrätt. Allt var så gott att jag dog, trots att jag misstog såsen som kom lite innan, för att vara soppa och åt upp den i ett svep. Alltså varje tugga var en njutning; köttet smälte i munnen, mangosorbétens fräschor blandades ljuvligt med chokladtryfflen. Jag bara åt och åt. Poff så var det borta men så fick jag äta upp alla andras mat också. Jag åt seriöst för typ 30 personer den kvällen.
 
Det roliga var dock att jag tänkte när maten från början kom in "jag kanske ska ta en sådan här matbild ändå, för det är ju så fint och jag vill komma ihåg denna kväll".
 
Denna bild lyckades jag ta:
 
Jag gick helt in i en mattrans.
 
Nu slår folk vad om hur fet jag kommer bli i USA. Vi får väl se om det fortfarande är på ett soft sätt när jag kommer hem.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: