JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

It's not about lowering expectations, it's about raising it for every last one of us.

Kategori: Allmänt

Jag har fler gånger skrivit om inspirationsbilder och filmer på instagram och övriga sociala medier. Ofta hetsande och minst lika utseendefixerade som vilka modellbilder som helst. Jag tycker att inspiation till det mesta är bra att få och ta del av; träning, arbete, vänskap, kärlek, livet i överlag. Men inspirerande betyder att man ska bli taggad man ska få lust att göra något. Man ska inte känna sig tvingad eller nödgad att utföra saker för att nå ett mål. Herregud, livet ska ju vara kul.
 
Jag tycker att Nike är grymma på att inspirera, de får mig att vilja ge mig ut och springa, bli bättre och starkare. Särskilt TV-reklamerna; jag vill bli en atlet, ingen instagrammodell. Jag vill vara en vinnare, inget runkobjekt. Jag vill vara stark, självständig och great. Den bästa Jessica jag någonsin kan vara.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: