JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Kan ni bara säga att det är okej att inte plugga när man är sjuk.

Kategori: Allmänt

Jag har feber skulle jag tro, ont i halsen och en blåsa i samma storlek som Grönland innanför läppen. #pain
 
Vet inte riktigt vad det är för fel på mig, jag har sovit i omgångar hela dagen och då svettas jag helt galet, sedan vaknar jag och efter kanske en halvtimme mår jag helt ok, tills allt börjar om. Det ät inte kul. Så jag har spenderat denna lediga dag som en sjukdag bör - i soffan med massa mat och serier.
 
Får dock dåligt samvete över att jag inte tagit detta ypperliga tillfälle till att plugga. Men eftersom jag är en sådan eminent läsare på svenska (alltså jag är GRYM på att läsa) så hänger inte min hjärna med när jag läser på engleska. Mina ögon far över orden med samma hastighet som vanligt men min hjärna uppfattar inte orden och hänger inte med. Otålig som jag är har jag svårt att sakta ner tempot också. Men jag ska läsa lite imorgon eller senare idag.
 
Förövrigt svarar jag på era kommentarer under kommentaren:)
 
 
Huskvinnan som vi hyr huset av köpte lite advil till mig. Jag har inte tagit något för jag inte riktigt känner något behov och att en bieffekt kunde vara blåsor. HEEHEE. Hur fan blir man av med blåsor i munnen?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: