JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Summasummarum

Kategori: Allmänt

Vilken pissig dag jag har haft, ska ni veta. Min nya kompis Tilly sov över vilket var jättetrevligt men vi somnade klockan 21 och vaknade kl 04 - pigga och glada! Fast ändå inte liksom. Jag blev superstressad över att jag inte har boende efter den 20:e och allt blev hestigt och vi hade för lite sömn och för lite kalorier i kroppen. Ingen bra grund för en bra dag liksom. Så jag grät lite men hon var förstående och sedan åt vi pannkakor, gick ner till stranden och nu sitter jag hemma helt själv för första gången. Jag bor för tillfället hos min sysslings kompis, en kille från Hongkong som heter Steven - världens gulligaste! Han och hans kompis gick ut för att äta middag och jag valde att stanna, käka hemma, ta en längre dusch och få landa lite i den här dagen. Senare ska jag kanske bege mig till Tilly på lite galej, inte vad jag är supertaggad på men jag måste verkligen vända dygnet rätt.
 
 
Imorgon har jag en lägenhetsvisning jag hoppas massor på, så ni får hålla tummarna för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: