JESSLAN

Jag är fet - på ett soft sätt

Vill inte göra något själv

Kategori: Allmänt

Känner mig så jävla uttråkad. Bara väntar på att något ska hände. Fan, ta mig med storm då, världen! Kom då!
 
Blir så jävla stressad när jag måste göra många saker samtidigt. Nu måste jag söka csn. Då behöver jag av dem en personlig kod och av SEB e-legitimation och Bank-ID. Det är säkert supersmidigt och enkelt men sådana här saker står mig upp i halsen. SNÄLLA kan någon bara göra det åt mig. Är rädd att det ska bli fel och att jag inte fattar. Får stresspåslag. Mår liksom llite illa och känenr tryck över bröstet. Konstigt stark reaktion av småsak. Dock är jag van, men förut kunde jag liksom börja gråta och så gjorde någon (mappa eller dåvarande pojkvän) det åt mig. Nu är jag vuxen, singel och självständig. Sluta mjäka och börja prestera liksom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: